Fina pållar!

Efter en helg med späckad schema har det inte blivit så mycket vettigt gjort med hästarna - av mig! Däremot har Tina hjälp mig både med Ella och Mels, så mina fyrbenta vänner har blivit rastade med den äran. I fredags vilade båda tjejerna, i lördags red Tina både Ella och Mels och enligt rapporten jag fick hade Ella varit KANON att rida och "- henne får du hålla i" var kommentaren jag fick ;o). Är ju såklart alltid kul att få positiva omdömen om hästarna! Även Mels hade gått bra men hade tydligen stått sig lite slätt i konkurrensen denna dag, stackars liten ;o). I söndag red Tina på Mels igen och jag misstänker att det var ok? Har faktiskt inte hört något när jag tänker efter... Ella och jag gav oss ut på en ur-mysig tur i skogen med Madde och Monki och det var ungefär vad vi orkade med i det fina vädret ;o). Väl tillbaka stod grillmaten på bordet och sedan slocknade jag med Albin kl 21. Hihi, småbarnsmamman är inte lika tuff som hon en gång var ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0