Complètement fantastique!!

RÄTT tapeter till Albins rum är ÄNTLIGEN levererade till familjen Ljungqvist!!! Känns heeeelt fantastiskt och inte en dag för sent, tog "bara" 1 månad att få dessa 2 rullar... Inte nog med att dom skickade fel provtapet, lång leveranstid, fel tapet, lång leveranstid igen men iaf RÄTT tapet. Som grädde på moset behöver jag åka till posten ytterligare en gång och skicka tillbaka dom felaktiga tapetrullarna... Summa summarum har det tagit mig 1 månad att få 2 tapetrullar och det är lite väl saftig leveranstid kan jag tycka!

Nu är det ju bröllop i helgen så det lär ju inte bli tapetserat denna helgen heller (om inte mamma får för sig att göra det när hon är barnvakt vill säga) men hoppas verkligen att vi får tillfälle att smäcka upp tapeterna snarast!! Hoppas nu bara dom hjälpt mig räkna rätt så vi inte behöver en rulle till för då vet jag inte vad jag gör...

                                 
                             Snart har vi dom här fräsiga uppe i Albins rum!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0