Blandade känslor!

Försöker peppa upp mig inför dagens Åby-besök med Fille. Egentligen tror jag inte det är superallvarligt men ibland hittar dom de mest konstiga saker så självklart är jag nervös! Känns ju inte jättekul att åka in fre 13:e heller för den delen. Snälla Anna är en pärla och kommer hit och hjälper mig med lastningen så det är skönt, sedan får jag visserligen köra själv. Känns ju alltid lite kymigt att åka själv med unghäst men jag ska ju till en veterinärklinik iaf... Gustaf kommer till Åby efter en stund så får lösa avlastningen själv - men det BORDE inte vara några problem, av tycks man ju alltid komma ;o). Samtidigt ska det bli skönt att kolla upp honom. Är det inget allvarligt så kan jag ju slappna av igen :o). Det är verkligen en dag med blandade känslor...

Håll tummarna för Prinsen!

                
                     Intet ont anande inför dagens utflykt går han nöjd i hagen :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0