Bättre sent än aldrig...

En väldigt bra tisdag till ända, av någon anledning verkar tisdagar ha blivit stora förhandlingsdagen på jobbet och idag har jag återigen varit en grymt duktig inköpare och sparat massa pengar åt företaget... Heja mig! ;o). Väl hemma hade mamma hämtat Albin idag och "gam-mommo" var också med till Albins stora förtjusning, han är helt tokig i gammelmormor :o). Jag passade på att ÄNTLIGEN få målat i Albins rum! Första strykningen är alltså avklarad och det kommer bli kalasbra!! Nu ska jag bara försöka måla en gång till innan lördag för då har mamma lovat komma hit och hjälpa oss att tapetsera :o)!! Det innebär att 3 av 4 väggar kommer vara klara på lördag!!! Tjihoooo. Sedan är det bara "dörr-väggen" kvar och där ska vi ju dels flytta dörren och dels öppna upp väggen och sätta in ett fönster. Känns jättekul att ha fått lite ny energi till att fixa ordning i Albins rum, tappade inspirationen lite efter allt strul med tapeterna och färgen... Faktum är att Tapetorama har återupprättat sig lite, dom skickar färg till mig som kompensation för allt strul, ska ju måla om en byrå som ska flytta in i Albins rum och dom bjussar på den färgen. Den kostar trots allt 310:- så det blir ju ändå 25% rabatt på tapeterna kan man säga... Helt ok och jag blir en nöjd kund igen :o)

                     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0