2 år = nya utmaningar :o)

Har man fyllt 2 år så har man, och då är det dags att börja jobba lite mer. Idag hade vi premiär för runden och Fille var kanonduktig!!! Ska verkligen bli kalaskul att jobba med honom för han är så galet positiv till arbete och bara VILL hela tiden. Kul, kul!





Ella och Mels red vi ut med och Jack fick gå på promenad = 4x4 hästar rastade och alla uppförde sig dessutom galant, vad mer kan man önska?! Var en mycket nöjd matte som gick till sängs denna kväll ;o).

Om tävlingen kan jag inte säga så mycket, i första klassen var det Tilty-Ella som var framme (säger bara halvstorm och regndroppar stora som pingisbollar som dök upp från ingenstans vilket resulterade i 2 skenande hästar i en hage vid tävlingsbanan som kom rakt emot oss... Ella fullkomligt flippade). Gick därefter... I andra klassen blev hon väldigt fin och jag är supernöjd. Fortfarande lite spänd men i denna klass riktigt ridbar och påverkbar, fick till några kanonlinjer, några missar och en förbenad felridning men jag var som sagt supernöjd ändå. Har däremot ALDRIG (hittills) blivit så nerdömd i hela mitt liv och då jag som princip inte vill snacka skit om domare kan jag inte utveckla detta mer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0