Vårens planering

Sitter och försöker planera in en vettig tävlingssäsong och jag får bara inte till det!!! Jag tycks inte få till ett startdatum och det är lite irriterande. Är ju roliga saker som gör att jag inte kommer iväg så ska ju egentligen inte gnälla men kanske bara liiiite här och nu?! 17 april hade varit en perfekt tävling på Alingsås men det är dagen efter ett bröllop i Borås så då misstänker jag att man inte är så pigg och rask?! ;o) Så nu lutar det åt debut 1 maj istället. Känns långt bort men det går ju fort... LB:1 och LA:1 känns ju också lite trist, vill inte fastna i LB-träsket men vi har ju inte kommit längre än så, hade gärna ridit lite mer "fräcka" klasser men, men... Får jobba järnet mot LA:3-4 framåt sommaren istället... Finns ju inte så mycket annat för oss, MsvC känns lite väl långt bort även om det i princip är LA:5-6 i förklädnad, märkligt att det blir "så mycket värre" bara för att man ändrar vilken bokstav det börjar på?! ;o). Förhoppningsvis ska vi ju kunna rida det i höst såklart men det känns stooort fortfarande och jag vill nog känna att vi är stabila i låga LA innan vi går ut i MsvC...

SÅ, färdiggnällt! Planen är att inte bry mig att jag inte kommer ut på tävling utan lägga min plan SOM OM jag skulle ut. Målsättningen blir då att rida på 65% i LA:3-4 och vara startklar för MsvC innan årets säsong är slut. Basta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0