Hjärtat :o)

Det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv är Albin. Denna ljuvliga lilla varelse är solen i mitt liv och det finns inga ord som gör rättvisa för vad jag känner för honom... Att få vara delaktig i hans utveckling är helt fantastiskt och han lär sig nya saker varje dag (tänk om man själv hade haft en sådan utvecklingskurva). Just nu är det väldigt stort med ORD, även om han inte kan uttala orden korrekt ännu så har han utökat sin vokabulär med flera hundra procent bara sista månaden. Idag var min mormor här och Albin lärde sig snabbt att hon var "gammamomo" (även om mormor inte tyckte det var så noga med just GAMMELmormor *s)... Hihi...

Imorse stod han dessutom redo att gå till dagis men pappa var sen, Albin blev otålig och stod och ropade på Gustaf flera ggr tills Gustaf kom och då sa Albin (lätt irriterad) -"pappa, jacka!!" När Albin befaller är det bara att agera... ;o)

Puss-barnet :o)


Albin på mässan under skandinavium - grimskaften var tydligen roliga ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0