Nya tider

Det känns väldigt tråkigt att skriva om och om igen att jag har så dåligt med tid så nu tänker jag sluta med det. Har ju trots allt en liten trogen skara läsare och ni är nog medvetena om min optimistiska vardagslogistik så det finns ingen anledning att tjata om den gång på gång. Nu har jag beslutat att det helt enkelt får bli inlägg här på bloggen när det passar istället. Kommer inte kunna skriva varje dag men ska försöka skriva så ofta jag kan och hoppas ni inte ger upp hoppet om mig?! Har trots allt kommit till den insikten att det GÅR INTE hinna allt, man får sänka ribban på ambitionsnivån ibland och acceptera det nya läget istället. Känns rätt bra ändå :o)

I ett led i den tanken skulle jag nu vilja blir tidseffektiv och smart och kombinera nytta med nöje! Vad tror ni om en sådan här i födelsedagspresent så man kan motionera samtidigt som man tittar på ex Greys (som för övrig ÄNTLIGEN är tillbaka *yeay*)?!



Kommentarer
Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Haha, och så kan du haka fast Albin så är han aktiverad efter ett par timmar också... :-D

2011-03-17 @ 17:12:36
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Jennie

Haha, eller hur ;o). Han skulle förmodligen tycka det var kanonkul den lilla token ;o)

2011-03-18 @ 14:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0