Nu är det dags!

Jag VEEEEET att jag har sagt det förr, men nu ÄR det dags på riktigt att komma igång med träning. Ska bara bli frisk från förkylningen och sen...!!! Gjorde misstaget att ställa mig på vågen häromdagen och det var ju ingen kul insikt. Vi har ju fått träningsbidrag från jobbet igen så jag tänkte köpa mig ett träningskort på friskis är i Ytterby och köra core och pump, kan jag sedan varva det med att ge mig ut och springa åtminstone 1 gång i veckan vore det kalas. Har ju känt i ridningen att det där läget när fysiken hindrar oss att komma vidare, obeskrivligt frustrerande! Om jag rycker upp mig nu kanske jag hinner komma någorlunda i form till tävlingsdebuten i maj?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0