Kvalitétsmorgon!

Sitter och tar en långfrukost innan det är dags att dra iväg på sista dagen av min kurs jag gått på denna veckan. Det är helt tyst hemma då Gustaf och Albin åkt till dagis och jag kan nästan inte minnas när det var helt tyst här hemma senast... (förutom nattetid vill säga). Rätt skönt faktiskt!

Började morgonen med migrän igen (är rätt tröttsamt faktiskt) men det var bara att stoppa i sig en tablett och gå ut och köra morgonstall, lyckades med bedriften att på 1,5 timma inte bara göra den vanliga morgonrutinen med fodra, täcka och släppa ut utan hann till och med köra hela dagens stallbestyr med mockning och foderpackning för alla hästarna! Måste vara rekord?! Så nu är stallet fixat och det enda som ska göras efter jobbet idag är att åka och träna med Ella... Förträffligt!! Trollet har vilodag efter att ha varit kanonduktig ute i snålblåsten igår, duktiga lilla hästen börjar förstå vad det handlar om nu och tycker det är jättekul att vara ute. Vi fick travat en hel del dessutom och nu känns det så pass coolt med henne att galoppen inte är långt borta ;o) KUL!!!

Nej, ser på klockan att det är dags att sätta lite fart så jag inte kommer sent. Inköps juridik var faktiskt mer intressant än jag trodde och kursledaren är riktigt bra på att både berätta och bibehålla intresset. All heder åt honom!


Kommentarer
Sara - En talanglös dressyrryttares bekännelser

Åh, inköpsjuridik är faktiskt jätteskoj! Kul! Lycka till på träningen ikväll!

2011-03-09 @ 10:17:15
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Jennie

Håller med! Sedan kan jag ju faktiskt applicera mycket av det i jobbet så det är kanon! Inte ofta man går en kurs som man faktiskt kan använda sig av... ;o)



Tack! Träningen gick kalas :o)

2011-03-10 @ 08:01:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0