- "Bil"

Det finns så mycket jag egentligen vill berätta om Albin och hans utveckling men samtidigt vill jag inte "hänga ut" honom för mycket, en vacker dag kanske han inte uppskattar det så mycket och jag måste ju tänka lite på hans intigritet :o). Men vad jag kan säga är iaf att han har börjat prata massor, ord bubblar ur honom och även om man inte förstår allt han säger så hänger man trots allt med på det mesta och man ser så tydligt på Albin hur mallig han blir och hu KUL han tycker det är att göra sig förstådd :o). Är så roligt när han lär sig sätta in ord i sitt sammanhang och det tydligaste exemplet på det är väl -"NEJ" eller -"JA". Man kan ställa frågor till honom, han tänker över och sedan kommer hans svar... Gullunge!

Vad som också är otroligt fascinerande är exakt hur biltokig en kille på 1 år och 8 månader kan vara, dom är banne mig med överallt!! Han har dessutom gått från att bara säga "bil" till att säga - volvo, lastbil, ambulans, polisbil, brandbil och buss...


Middagslur, självklart är lilla bilen med... ;o)


-"Bil"...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0