Veckan som gått

Denna vecka har varit minst sagt intressant planeringsmässigt då Gustaf varit på jobbresa till Kiruna och Boden! Hur gör ensamstående människor egentligen??? Ok, nu gissar jag att det endast är ett fåtal ensamstående mammor som envisas med att bo på hästgård och ha 4 egna hästar men ändå…Har med hjälp av mamma, lillebror och lillasyster iaf lyckats få till så både barn och hästar har varit nöjda och glada, Ella har blivit riden alla dagar (så även matte är nöjd) = helt fantastiskt. Inför denna vecka såg det onekligen lite svart ut men det löste ju sig förträffligt. Så TUSEN TACK till familjen som hjälpt mig, ni är bäst!! Har för övrigt fått rapporter av maken att han hittat nya kompisar så det är ju bra att resan är lyckad....

             
                                              Gustafs nya polare...


Albin och jag passade på att åka på en utflykt häromdagen, han var så himla rastlös så vi tog bilen och åkte till Säve flygplats för att titta på flygplanen. Den pojken är galet fascinerad av fordon av alla de slag och lyckan var total när det rullade in ett flygplan en bit bakom hjullastaren Albin stått och beundrat länge och väl… ;o) Tror jag lyckades skramla ihop lite pluspoäng och goaste killen efter denna fräcka upplevelse, mamma är rätt bra!

             
                                          -"Oooooohhhhhh......"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0