Vansinnigt synd om mig!

Jag har råkat ut för något som jag inte ens skulle önska min värsta fiende - akut allergireaktion med kliande nässelutslag över HEEEELA kroppen. Som grädde på moset har jag svullnat upp i ansiktet och har en överläpp får självaste Tyson att se ut som en duvunge... Men det värsta är ändå kliandet, jag blir fullkomligt galen!! Är så att jag vaknar på natten av att det kliar och det är verkligen inte roligt! Tillbringade 3 timmar på akuten igår och ytterligare 2 tim på vårdcentralen idag, har fått medicin som förhoppningvis kommer få utslagen att ge med sig men man blir fullkomligt däckad av dom så läkaren tyckte jag skulle hålla mig hemma denna veckan. Målet är att få bort alla utslag och få ordning på allmäntillståndet så jag kan sluta (el iaf dra ned) på medicinen. Känner mig sjukt klen och ser ut som ett monster (vill inte ens visa bild på det för utslagen är så groteska)! Med största sannolikhet har jag reagerat på något jag ätit men det kan ju vara precis vad som helst?! Till en början ska jag undvika jordgubbar, apelsin, persika, äpple och morot. Förhoppningsvis är det något av detta som triggar och då BÖR jag bli bättre relativt omgående *hoppas, hoppas*... Är det inte bättre efter nästa helg ska jag in igen för en gedigen utredning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0