När lugnet kommer

Efter ett par nätters dålig sömn pga sjuk Albin blev jag inte särskilt förvånad över en migränattack igårkväll. Gick och la mig redan kl 21 men blev väckt 5-6 ggr på natten av Albin, han sover inte bra nu när det är så varmt stackaren :o(. Fördelen var att jag iaf kom upp tidigt imorse och körde stallet och var klart med allt (utom ridningen då) redan kl 8. Tog cykeln till hingstarna som ÄNTLIGEN landat!! Var där i nästan 2 tim och båda grabbarna hann ta sig en liten tupplur under tiden jag satt och tjötade skit med grannarna som har hagen. Kändes väldigt skönt att se att dom faktiskt kunde ta sig ro och lägga sig ner en stund efter gårdagens oroliga spring fram och tillbaka. Nu hoppas jag det bara blir bättre och bättre :o)

                
                                     Oops, det trasslade visst till sig.... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0