Snart är det fix och färdigt!!

Kvistlack är INTE min bästa kompis! Jag VET att det är jättebra men det är galet trist att göra, man ser inget resultat av sitt jobb och det är tråkigt! Men efter att ha varit duktig och kvistlacka 2 lager igår kväll så var golvet klart att börja målas idag. Får ju erkänna att det är lite småtråkigt att göra saker inomhus när det är så underbart väder men jag är galet taggad att få det klart nu så det går av bara farten :o). Nu har jag precis avslutat grundmålningen av golvet och det kommer bli så FIIIINT!! :o)

                        
                                  Kvitstlackering pågår, Jennie galet uttråkad!

                        
                            Grundmålning färdig och nu är yours truly betydligt gladare ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0