Ohlala, nu börjar det ta sig!

Efter ytterligare en rivardag har vi idag ÄNTLIGEN fått ner alla väggar och inbyggda garderober/skåp och andra konstiga grejer dom byggt upp på ovanvåningen! Vi har längtat efter denna dag och nu är det CHECK även på det. Gustaf har varit helt suverän idag och rivit för glatta livet, han är lite svårstartad men när han väl kommer igång då händer banne mig grejer!! Hejja Gustaf!! Är ju fortfarande lite småplock kvar innan man kan börja grunda med nya väggar osv men bara det faktum att allt bös är borta är helt ljuvligt, och så rymligt det blir!! Även denna gång glömde jag vettiga förebilder *morr* men den från prospektet får duga. Jag måste skärpa mig, är så mycket roligare med bra före och efter dokumentering ju...

           
     Före-bild från prospektet när vi tittade på huset, dom hade 3 barn - ett sov här...

           
                     Rivning påbörjad, sovalkoven är redan borta till vänster...

           
                                               Allt rivet!!!             
    
           
    Blev en imponerande hög även denna gång, Gustaf är ute och eldar i detta nu...

                       
Blev en ganska stöddig brasa... Helt klart en fördel med att bo på gård, det är bara att elda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0