Nu är det j-ligt synd om mig på riktigt!

Efter lunch fre svullnade jag upp till groteskhet i ansiktet - igen :o( så det var bara att åka med ilfart till vårdcentralen - igen! Resultatet blev ytterligare en medicin och jag hoppas innerligt den hjälper! Min samling av diverse mediciner som jag samlat på mig det sista börjar bli en gedigen skara och jag känner mig snart som ett apotek, detta är INTE kul! Känner mig helt defekt! Som grädde på moset ringde dom idag och berättade att jag har cellförändringar (tog cellgiftsprov häromveckan) och "det är säkert helt ofarligt men vi måste kolla upp det bara"... Såklart! Det räcker alltså inte med astma och allergi utan det ska till lite förstadier till cancer för att krydda till det lite. Nu tycker jag faktiskt att det räcker, jag känner mig tillräckligt nedbruten som det är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0