Lite blandat...

Just nu är jag lite oinspirerad att blogga... Är fortfarande lite ur slag pga allergin även om det känns betydligt bättre! Är tillbaka på jobbet men blir väääldigt trött av alla allergitabletter :o(. Hoppas att den förbenade gräspollen-säsongen snart löpt ut så man kan återgå till det normala!

Ella går bra med tanke på omständigheterna, försöker undvika rida med sadeln och hitta på annat. När jag ska rida ut är det ju inte så mycket att välja på men känns som att det inte är lika illa som att drilla dressyr i paddocken... Igår var jag superambitiös och byggde upp en löshoppningsbana till henne och det var roligt, Ella verkade verkligen uppskatta det också. Har fått tid i Falkenberg på ons för sadeljakt och jag hoppas jag hittar någon som kan åka med mig, är ju inte optimalt att åka så långt med häst ensam...

                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0