Frustration!!

För den som INTE haft hela kroppen täckt av kliande nässelutslag kan jag berätta att det är helt j-la vidrigt!! Har nog aldrig haft en åkomma som påverkat mig så mycket mentalt som detta gör för man blir ju fullkomligt GALEN till slut! Igår fick jag fnatt och var så frustrerad att jag inte visste var jag skulle ta vägen, detta i kombination att jag inte kunde logga på mailen på jobbet efter 3 dagar x 4-5 samtal till supporten (PER DAG!!!) fick mig att se rött och jag gick upp och rev ner 3 garderober i ren frustration! Det blev de inbyggda garderoberna utanför vårt sovrum som fick ge upp och i stridens hetta glömde jag såklart att ta en före-bild :o(. Kan iaf intyga att dom var hur fula som helst och det blev en väldigt trång passage när dom var där - nu är det mycket rymligare och kommer dessutom bli väldigt bra när det väl är klart!

                        
            Är fortfarande en vägg längst bort som ska rivas, plus en planka kvar vid vinkeln

                  
Här är skörden, garderobsdörrarna är dom ursnygga vinröda med vita kanter som ligger i mitten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0