Dagens agenda

Idag ska det bli riktigt roligt – vi ska släppa Grabbarna Grus på sommarbete i eftermiddag och jag tror dom kommer fullkomligt ÄLSKA sin nya, fina sommarhage!! Är nästan så jag skulle vilja flytta ut där med dom ;o). Kul, kul! Har bett Gustaf tömma kameran och ladda upp batteriet för jag misstänker att det blir en hel del bus och stoj när vi släpper dom… Insåg igår när jag mockade att när dom flyttar ut halverar jag min dagliga arbetsinsats i stallet, helt otroligt! Med det och Melsans sommarlov kommer jag ha så mycket tid över att jag knappt vet vad jag ska göra ;o). Vilken tur att vi har stora renoveringsplaner framöver *hehe*. Återkommer ikväll om jag hinner med bilder på buspojkarnas stora händelse (ska ju trots allt rida Ella och mocka alla boxarna också)... Håll tummarna att dom snabbt lär sig var hagens gränser går och inte lyckas spränga tråden, springa ner i diket eller rätt in i ett träd eller dyl…

        
          Helt galet att detta är pojkarnas vinterhage för 2 dagar sedan....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0