Ännu mer utslag :o(

Igår måste jag ätit något av det som jag reagerar på för idag är det inte så bra, har fått fler hemska utslag och det kliar nåt så vansinnigt och som grädde på moset mår jag illa som f-n. Vill egentligen äta något men vet inte vad jag vågar äta längre då jag inte vet vad jag det är jag reagerar på och fler utslag känns betydligt värre än att må lite illa för att man är hungrig... Snacka om Moment 22! Sitter och klurar på om havregrynsgröt är safe, har googlat på glutenintolerans och det verkar inte alls ge dom symptom jag har så det BORDE vara lugnt. Men vad f-n är det?!?!?!? Skulle kunna vara mjölk, kanske ska hoppa det idag och se vad som händer? Fast i så fall blir det ingen havregrynsgröt heller för jag kan bara äta det med mjölk... Ni förstår ju! Kan bara sammanfatta det hela med att det är vansinnigt jobbigt och jag blir GALEN på allt kliande!! :o(

Ska nog försöka sova lite istället...


Kommentarer
pernilla

fick du kortison av läkaren?



jag får nässelutslag ibland, om jag tar en vanlig allergitablett när det börjar stoppas det oftast upp.



för det är hemskt kliigt!



ang att testa sig fram ang allergier rekommenderar man att testa en sak i taget. mao tar du bort mjölken så ät gröten (laktosfri mjölk är riktigt bra idag!)

2011-06-16 @ 09:34:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0