Snälla, bara EN bra ritt iaf?!

Imorgon ska jag iväg och tävla, ska rida LA:3 av någon outgrundlig anledning och jag känner mig totalt oförberedd... Lite uppfriskande mot den vanliga känslan av att jag är totalt opeppad ;o). Inte för att jag är opeppad men jag kunde ju helt klart varit mer på hugget. Tycker ändå LA:3 är ett trevligt program och det ska bli kul att rida. Problemet är att jag tycker inte vi har koll på förvända galoppen och den har koefficient 2 x2 så det blir ju rätt stora poängmissar om man inte får till det... Jaja, får göra vårt bästa och hoppas på att Ellahästen är på sitt allra soligaste tävlingshumör! Övergångarna sitter inte som jag vill men nu kan jag inte förbereda mig mer utan nu får jag hoppas på att jag kan få en bra framridning där jag kommer igenom det jag behöver och Ella blir sådär fin som bara hon kan bli ;o). Jaja, det går som det går. Ska bli kul att gå ut och kolla hur hon är ute nu, det går ju hela tiden framåt hemma och det känns ändå som att vi börjar hitta ett bättre utgångsläge och det är ju onekligen en bra börja... Men nu får jag lägga mig så jag orkar upp imorgon

Fingers crossed!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0