Fjortis igen?!

Igår var jag ute och busgalopperade med Ella på grusvägarna - yiiihaa!!! Var hur kul som helst även om jag måste erkänna att det var "busgalopp - dressage style", dvs hon skulle minsann fortfarande jobba i form, göra tempoväxlingar emellanåt och dressyrmässiga fattningar... Någon måtta får det ju ändå vara ;o). Däremot var jag såpass medgörlig att jag lät henne dra på för fullt i uppförsbackarna och vi har 2 st ganska roliga så det var livat värre (och Ella blev verkligen rastad). Jag strålade av lycka över min fjortis-ridtur och var nöjd med beslutet att rida ut och busa istället för att åka till ridhuset och drilla ;o). Är det sommar så är det!

              
Ännu en fjant-ridbild men det är ju lite roligare än bara text ;o). Här var vi och busade igår...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0