Strejkar

Med tanke på rubriken i mitt förra inlägg så är det kanske föga förvånande att jag idag häststrejkar! Jag ORKAR verkligen inte aktivera dom idag, lite dumt för Ella stod ju igår men så får det vara. Ibland får man skolka ;o). Har iofs kört stallet ordentligt med storsanering av 3 boxar, spånat, städat kattlådor, sopat logen etc etc så jag har egentligen inte dåligt samvete... Det enda är väl att jag får en spännande tur med Ella imorgon ;o). Har iaf bestämt med M&M att haka på dom imorgon med Melsan så det känns bra, blir spännande med en uteritt på henne men Monki är så stadig så bättre sällskapshäst får man leta efter. Kul, kul - men ni får gärna hålla tummarna för att lillhästen uppför sig ;o)

Nu är det alltså dags för fredagsmys och Let's Dance. Ska bli kul att se hur det går för Helena idag :o). Sedan konstaterade jag att vi har sovmorgon imorgon för Christine har morgonstallet - lovely!! :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0