Snö, snö, snö

Tisdagens utfall:
Ella - vila
Mels - longering


Inte helt fy skam med tanke på att jag kom ut i stallet halv 9 på kvällen och det hade börjat snöa som f-n! Lite ståndaktig börjar man minsann bli ändå… Tyvärr (eller vad man ska säga) betyder det att jag MÅSTE rida Ellahästen idag och snön har inte direkt minskat. No, no det har snöat hela dagen och kommit minst 15 cm sedan igår kväll så där ser man, jag hade minsann rätt ;o). Men hänger inte läpp för det, här ska ut och galoppas i snön!! Kommer få åka tidigare från jobbet så man inte fastnar i snöovädret men det må väl vara hänt (för den här gången *s). Misstänker att öva halvhalter som jag tänkte satsa på igår kommer gå... sådär (?!) idag men man måste ju passa på när man har sådant här ypperligt "galoppa-i-snön" väder. Funderade ändå på att ta ridhuset då så det verkar ju vettigt ;o)


Planering ons:
Ella - Styrketräning galopp
Mels - uppsittning alt vila



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0