Hoppas inte Gustaf ser...

Okey, jag har karaktär sämre än en lus. Jag erkänner!! 1,5 dag var så länge jag klarade mig utan att börja knapra på wienerchokladen som finns kvar efter jul.... heeeeelt värdelöst! Tänker vara så patetisk att jag ursäktar mina handlingar med att jag har förmodligen inte ätit tillräckligt bra på lunchen i och med att suget satte in, så nu tänkte jag sätta mig med en veckomatsedel. Planera mål för mål helt enkelt. Att det ska vara så jädrans svårt att äta sunt?! Man kan tycka att jag borde ha lätt att hålla mig när orsaken till det är till stor del hästeriet men icke! Inte ens det kan få mig att sluta småäta. Frågan är om jag måste köra en kroppsrensning i form av fasta för att få en kickstart och rensa mig själv från alla sug och begär??


Kommentarer
Gustaf

Jag såg ;-)

2011-01-05 @ 17:17:23
Anonym

Jag såg ;-)

2011-01-05 @ 17:19:20
Jennie

Ooops ;o)

2011-01-05 @ 23:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0