Dagens agenda - tis

Ella - rida med fokus på HALVHALTER. Hon måste lära sig vänta igen...
Mels - promenad

Lite rumphugget inlägg kanske, men om jag skrivit det kanske det händer?! Gustaf blir sen idag, och jag är lite seg = en kombination som GANSKA lätt kan resultera i vila på båda damerna idag om jag känner mig själv rätt. Har däremot lärt mig att aldrig skjuta upp ett ridpass till morgondagen om det inte är absolut nödvändigt för imorgon kan det vara snöstorm, jag får migrän eller så händer något annat otippat som grusar mina planer. Så är det alltid när LatFia i mig får överhanden och ips vips är den latis-dagen uppe i 3 dagar utan aktivering på ren jävelskap... Nope, förändringens vindar blåser över gården. Vi ska bli pigga och alerta, nyttiga och smala... Sådetså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0