Vinterfan vik hädan!!

Nu är jag sjukt trött på vinter, kyla, snö och is. Det var kul ett tag men nu får det banne mig räcka, jag vill ha tillbaka min paddock från isens långa klor! Nu är det dags att komma igång med ridningen på allvar tycker jag och det är lite svårt fortfarande... Längtar galet efter våren...

På fredag börjar GHS och 11 dagar fullt ös, är liiiiite orolig för hur jag ska hinna med hästeriet bara. Bästaste Christine har lovat ta Trollet så jag behöver inte oroa mig för henne men Ella behöver verkligen hållas igång, får klura lite på hur man kan trixa ihop det, paddocken hade varit GULD om den gick att använda men nu får det bli en plan B.... Hmmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0