Swisch, swosch

Sitter helt utslagen i soffan hemma, klockan visar 23:01 och jag har precis kommit in från stallet. Jösses sicken dag!! Började med att lämna Albin på dagis i morse (vilket gick kanonbra), jobbade fm med att slutföra en del grejer i och med att jag nu ska vara ledig en vecka. Sedan styrde jag Subban mot Skandinavium och första dagen inför årets tävlingar. Vi har jobbade på duktigt men hade ett lite kortare pass idag, körde en av tjejerna hem som bor här i Ytterby och kom hem vid 19. Blev någon timmas bus med Albin och traditionella fredags-tacos. Kvart i 9 var det dags att natta gullungen och jag gick därefter ut i stallet för att fixa. Ut med Ella på promenad, mocka och packa hö. Tack och lov hade Christine haft Trollet idag så jag hade en häst mindre vilket underlättade MASSOR! Fick nattat hästepållarna och nu sitter jag här... Trött och nöjd...

Fick iaf rapporterat från Christine att Trollungen hade varit i ridhuset på Vena för första gången på mentalträning och hon hade varit jätteduktig, så duktig att hon till och med kunde bli longerad och hade grejat även det galant... Duktiga lilla tjejen!! Är oerhört tacksam att Christine kan hjälpa mig med henne denna perioden!! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0