Dag 4 - Tröööööötttttt

Nu börjar det kännas både i kroppen och huvudet att man jobbat på som en tok i 4 dagar!! De sista 2 stallarna är nu också klara och imorgon börjar hästarna dimpa in, men redan i dag har vi lyssnat till hovklapper i gångarna då GP-ponniesarna har varit och övat på arenan... Det är verkligen ett gäng duktiga ryttare som kommer och det ska bli spännande att se hur det kommer gå :o)... För oss som jobbar blir det liiite mer  verkligt att det snart är dags när vi hör hur hovarna klapprar utanför kontoret och det är heeelt okey. Vi är klara, stallen står och väntar :o) 


Måste erkänna att detta är allt ni får ur mig idag för jag måste lägga mig! Imorgon blir det en låååång dag följt av en kort natt, tidig morgon och ytterligare en låååång dag med alla ankomster! De närmsta dagarna ska 180-190 hästar passera genom stallarna så vi får nog att göra ;o)... Nu sängen så ska jag försöka skriva mer imorgon... OM jag hinner....

Over and out!


Kommentarer
lizan

Superkul med bloggandet om Scandinavium! :)

2011-02-22 @ 03:13:53
URL: http://lazertomte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0