Skeeeet väder!!

Idag har fyrfotingarna fått stanna inne pga sketväder!! Dock är detta ett beslut som ALLTID får mig att tveka. Tycker inte alls om att dom inte får gå ut och varje gång jag tänker att jag ska gå och släppa ut dom stackar hästarna tar det i igen med värsta regnet eller blåsten. Konstaterade dessutom precis att tråden i stohagen gått sönder på 2 ställen och jag klarar inte av att gå ut och laga, dels för att jag går inte ut i leran med mina instabila höfter och dels för att jag är själv med Albin. Klarnar det upp får dom gå ut en stund i paddocken istället helt enkelt...

Nej, dom får faktiskt hålla sig inne idag. Så är det bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0