Ni får stå ut!!

Jag får inte headern att fungera!! Vansinnigt frustrerande men jag har inte heller TID att sitta och pula med det så ni får helt enkelt stå ut ett tag till. Planen är att hinna greja med detta om ett par veckor när jag slutat jobba... Konstaterade idag att jag har endast 8 arbetsdagar kvar innan jag går på 20 månaders ledighet - känns helt overkligt att vara hemma så länge!! Men jag ska nog stå ut ;-). Som ni säkert förstår är det fullt upp på jobbet inför en sådan lång ledighet och det i kombination med att vi har femtioelva olika leveranser som MÅSTE vara klara innan jul gör det hela lite småjobbigt...

Ni får helt enkelt stå ut! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0