Målar väl vidare då ;o)

Tja vad kan jag säga?! Det tar tid att måla ladugård!! Särskilt när man måste ta pauser för himlen öppnar sig och kastar ned massa vatten. Men idag blir iaf båda kortsidorna klara och det är dom som är jobbigast då dom är så galet höga... (att sedan Gustaf ska hålla på och leka med skyliften lite då och då gör väl också sitt till att det tar lite tid *s)

           
                           Högt blir det; 13,5m för att vara exakt...

           
                             Så här ser det ut från Gustafs vy...

Själv är jag rastlös men då jag har höjdskräck så har ingen större ambition att måla i skyliften vilket gör att jag är med Albin istället. Att vara med Albin i all ära men jag är inte bra på att inte göra något särskilt... och när man är med Albin är det väldigt mycket fokus på att "hänga på och övervaka" när han hittar på sina hyss och utforskar världen, inte så mycket utrymme att greja direkt ;o). Att det nu dessutom är Gustafs sista semestervecka hjälper inte direkt för min rastlöshet för sedan är det bara jag och Albin kvar hemma och då finns det ÄNNU MINDRE tid till att fixa (och vi har en gigantisk att-göra-lista!! Jag har 1-2 tim/dag dag då Albin sover men får hålla mig inne så jag är tillgänglig när han vaknar igen. Började röja lite på ovanvåningen idag igen så har jag iaf ett inomhusprojekt att ta till när det blir tid över ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0