Söndagsaktivitet

 Då har vi löshoppat hästarna igen. Mels var riktigt slarvig och nonchalant stundtals men efter jag fick morrat lite på henne skärpte hon till sig och fick några riktigt fina hopp! Passade också på att drilla Gustaf i häst-vid-hand-visningens ädla konst, gick väl hyfsat men det blir till att öva på inför ev kvalitetsdeltagande :o)

    
           
                               Melrose f.2007 e. Roosevelt-Amiral

Ella däremot var verkligen på hugget och hoppade som en liten tok, om jag var orolig över hennes ryggteknik förra gången var det som bortblåst idag!! Jösses, den hästen kan verkligen hoppa! Var lite fundersam om jag skulle rida men så här efteråt när jag sett hur lycklig hon var över valet av aktivitet är jag supernöjd med mitt beslut. Även hon fick hjälpa till att drilla husse ;o)

          
                              Esmeralda f.2003 e. Escudo II-Ravallo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0