Ny start?!

Så, nu känns det lite bättre igen. Det var skönt att få gnälla av sig lite igår, sedan fick jag en riktigt bra natts sömn på det och genast är man som en ny människa igen :o). Albin är en riktig liten solstråle här på morgonen och idag har jag lovat honom att vi ska gå bort och titta på grävmaskinerna som jobbar en bit bort - Albin ÄLSKAR lastbilar och grävmaskiner... Ni kan ju tänka er vilken lycka det blir att se hela 3 st i fullt jobb!! ;o) Just nu sitter han och leker med sina lastbilar idag är verkligen en lugn och harmonisk dag. Det VERKAR SOM att värsta trotsen har lagt sig och han är nu mycket lugnare och sitt vanliga solstråle-jag... Mammas hjärtegryn!!

             
                    "-Albin laga lastbil..."                      "- Laga här också"

            
                                    Tadaa!!! Så bra det blev ;o)

Ang renoveringen så är det som det är, igår fick jag demonterat en hel del igen. Måste säga att jag är lite fascinerad över min förkärlek för att byggriva, men det är väl lite frustration som får utlopp ;o). Förhoppningsvis hinner jag fixa lite när Albin sover sedan, ikväll blir det inget då jag ska rida båda hästarna och Gustaf kommer bli rätt sen. Men det löser väl sig det med :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0