Inte mycket kvar nu!

Idag har jag målat klart "min del" av ladugården och det känns väldigt, väldigt bra. Nu är det Gustafs tur! Igår hämtade han den skylift vi ska låna - dessvärre var den trasig, joysticken i korgen funkade inte utan man behövde vara 2 personer för att manövrera den... Men fixig som han är så lagade G självklart det som var kasst och nu fungerar den som den ska! Kanon, då behöver jag inte stå på backen och flytta honom. När den röda färgen är färdigmålad ska alla dörrar och portar målas svarta (vilket jag tror blir kanonfint)!! Känns som att vi ser ljuset i tunneln och kan snart checka av ladugården från den berömda listan ;o)

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0