Renoveringen pågår fortfarande...

Albins rum går framåt iaf, sakta men säkert och då med mest betoning på sakta... I och med att jag inte kan ha med sig Albin får jag vänta tills han sover eller någon av oss är med honom medan den andra grejar, så självklart kommer det ta tid men det är lite frustrerande! Hade vi fått en hel helg på oss hade vi fixat färdigt det i ett nafs... Jaja, nu är det som det är - får kämpa på helt enkelt. Har fått tänka om ang tapeter, var rätt säker på vad jag skulle ha men så såg jag en med bilar på som jag vet Albin skulle fullkomligt älska... Så vad göra?! Välja en tapet som tilltalar mamman eller sonen... Det är ju Albins rum så visst ska det vara en tapet med bilar på till den biltokiga sonen?! ;o)


Lite sugen på denna...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0