Albin

Idag är det jag som är hemma och vabbar, Gustaf var hemma igår. Det är väldigt suspekt med Albins utslag, igår kom 2 till men idag har dom blivit mycket mindre (alla utslagen). Vi vet ärligt talat inte om det är svinkoppor, vattenkoppor eller någon allergisk reaktion?! Han har dock varit lite febrig igår kväll och idag på morgonen och vattenkoppor kan föregås av lindrig feber vill jag minnas att jag läst någonstans så vi får väl se vad det tar för vändning i helgen antar jag... Han verkar iaf vara vid gott mod om än lite tröttare än vanligt... Hm, barnsjukdomar är inget vidare alltså! Tänkte iaf bjuda på lite bilder från sista tiden :o)


På besök på mormors jobb och hämtar massa överblivna tyger som skulle efterskänkas till dagis, Albin var måttligt intresserad av att hjälpa mormor att bära men visade glatt vägen till bilen... ;o)


Väl ute var han helt fascinerad av den "stoooora lastbilen"...


Vanlig syn här hemma, Albin parkerar så här på kökssoffan och vill bli kliad på ryggen ;o)


Mammas stövlar är roliga leksaker!


Busungen klättrar på fåtöljen och parkerade på armstödet - mamman måttligt road...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0