-"Katty"

Min älskade lilla son har fått fullkomlig dille på Sally, så fort vi kommer utanför dörren måste vi leta reda på "Katty" (blandning mellan "katt" och "Sally" som ni säkert redan listat ut). Det är jättesött, när Sally väl visar sig blir Albin själaglad... Sötunge!


Albin och Sally

Idag när vi var i sadelkammaren och letade efter Sally (som var ute på jägarstråk visade det sig när hon kom lite senare med en kopparorm) fick jag som kompensation rita en katt på whiteboardtavlan, inte det vackraste jag ridat men Albin blev glad och utbrast -"Katty!!! Inte dåligt av honom att se får jag säga ;o)




Här kommer en annan goding från Albin, han har ju ett gäng gosedjur och dom hämtade han för en mysstund i köket... En sann livsnjutare ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0