Pingu

Tänkte försöka göra ett inlägg medans Albin sov, men det gick ju sådär. Jag sov ju med honom en stund i början och såklart vaknade han när jag började knappra på datorn... ;o) Jaja, jag försöker nu så får vi se om han leker lite själv. Det har nämligen bivit lite slagsmål över datorn i Casa Ljungqvist. Albin har fått börja titta på "Pingu" och han fullkomligt ÄLSKAR sin Pingu... Vi brukar låta honom titta en stund på morgonen som barnprogram men unga herr Ljungqvist nöjer sig inte med det - nej då!! Han vill minsann titta flera ggr per dag och får han inte det blir han AAAARG... Att sonen har humör visste vi men jösses... Tänkte att jag skulle dela med mig av detta fantastiska barnprogram så här följer ett klipp från YouTube:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0