Mjukt, enkelt och följsamt...

Sitter och tittar på dressyren på TV och det är ser så vansinnigt enkelt ut! Hästarna är så mjuka, elastiska och dom dansar fram. Det ser så himla enkelt ut, är nästan så man inte vill titta för jag blir så himla avundsjuk. Jag vill också kunna rida med sådan harmoni. Jag förstår ju såklart att jag inte kan deppa ihop för att jag inte når samma klass som en grand prix ryttare som rider VM, men principen för... Visst sjutton måste jag kunna rida Ella så hon är avspänd men ändå igång i kroppen?!

Sitter nu och väntar på att Totilas ska äntra scenen... Snaaaaart!!! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0