Dagen är kommen...

... nu ska prinsarna komma hem!! Jag och Christine (underbart snälla Christine som alltid ställer upp) ska iväg och hämta Fille i Skara. Petra möter upp och hjälper oss med lastningen utifall. Kan ju gå lite hur som helst känns det som. Han har ju aldrig åkt själv så att lasta och åka ifrån polarna blir kanske inte jättekul men jag HOPPAS iaf det är lugnt. Gustaf hämtar Jack och får ju hjälp av dom med lastningen så det borde vara lugnt... Har ju varit lite meck att planera ihop hela logistik-kedjan med barnvakt och resesällskap (vill ju inte köra själv OM utifall) men idag har det iaf klaffat allting :o).

Trodde jag?! Pappa ringde precis (ska komma och passa Albin). Dom hade brutit sig in i hans bil och gjort sönder tändningslåset så han kommer ingenstans. Jag får åka och hämta honom så fort sömntutan Albin vaknar... Minst 30 min i ett redan hårt planerat tidsschema försvann just - skit!!!

Får dra, mer uppdatering följer... Håll tummarna att detta var dagens set back och allt annat funkar fin-fint... ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0