Blixtens hastighet...

Det är fascinerande hur snabbt saker och ting händer ibland. Albin spillde smoothie på golvet, jag tog hushållsrullen för att torka upp det - lämnar rullen på golvet medans jag vänder mig, går 2 meter för att slänga det kladdiga pappret och när jag vänder mig om har Albin hunnit dra ut över halva rullen med hushållspapper. Jag inser ju att det inte är någon idé att försöka rädda eländet så jag fotar det istället ;o)



Medans jag skriver en text till bilden och skickar den via telefonen till facebook hör jag att han är och slänger ut grejer ur sin låda, något som händer rätt ofta men när jag fått iväg bilden till facebook (typ 10 sek senare) möts jag av det här:


Tro mig - denna varianten är ny! Man måste verkligen imponeras av hans uppfinningsrikedom ;o). Sedan kom han på att man kan sitta i lådan och dra i dom andra handtagen - då åker lådan fram och tillbaka i sina skenor = rena rama Liseberg... ;o). BUSUNGE!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0