Hästföreläsningar

Har ju glömt att rapportera om dom föreläsningarna jag varit på det senaste. Den första hölls av kollamasken (Vidilab) och handlade om mask, preparat och avmaskningsschema. Det var faktiskt riktigt intressant, dom som höll i det var jätteduktiga. Fick lära mig lite nytt, och framförallt lite om hur man ska tänka kring avmaskningsschema. Jag är ju redan fantast av träckprov så jag behövde ju inte övertygas om att det är en bra grej. Vi hade även fått lämna in träckprov innan och fick denna kväll reda på resultatet och kunde diskutera lite kring det. Var faktiskt bara en av inackorderingarna som BEHÖVDE avmaskas men jag kommer ta killarna också. Dom låg strax under gränsvärdet men det är lika bra på dom i och med att dom är så unga. Det var hur som helst jätteintressant och får ni möjlighet att gå på en av deras föreläsningar tycker jag absolut ni ska passa på.

Den andra var om Biolight som behandlingsform, kanske inte riktigt liiiika bra då tyvärr föreläsaren dök ner på djupet  lite för mycket för min smak men det var totalt sett intressant. Tror absolut att det kan vara en bra grej och faktum är att jag redan har haft en första behandling på Melrose. Är faktiskt sugen på att testa på mig själv också så funderar på att hyra en  ett tag då jag misstänker att jag kommer förmodligen gå i personlig konkurs om jag ska köpa behandlingar av en "behandlingsperson" ;o). Jaja, vi ska testa ett par snabba behandlingar på Melsan här nu först så får vi se hur jag gör. Men det känns ju som att mellan mig, Gustaf och 4 hästar ska vi nog kunna bränna av en hel del behandlingar ;o)



Kommentarer
Sara

Och så kan du ju alltid sälja behandlingar... *visslar*

2010-10-18 @ 12:15:58
URL: http://frogstomp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0