En Miljon!!

Att Ella är det stora samtalsämnet på den här bloggen är ju inte så konstigt kanske, mycket såklart för att hon är den enda av mina 4 hästar jag faktiskt rider på ;o). Att hon sedan är den mest oförutsägbara och underhållande (med olika nyanser av humor) häst man kan tänka sig lämnar ju onekligen en hel del utrymmen för berättelser dessutom ;o). Om man bara tittar på de senaste månaderna och allt vi gått igenom ridmässigt. Från den bedrövliga starten på Jennylund när hon knappt gick fram, till nästa tävling där hon roade sig med att sparka bakut genom galopprogrammet till träningen igår - där hon gorde "ALLT" och med sådan lätthet, bjudning och positiv inställning att man stundtals undrade om det var samma häst jag satt på för ett tag sedan?! Igår var hon så galet fin och jag hoppas verkligen att det tragglande vi har sysslat med sedan i somras nu äntligen börjar ge resultat - det är dags nu!!  




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0