Regn

Albin ligger och sussar gott medans jag sitter i soffan med datorn i knät och blickar ut över hagarna. Måste erkänna att småpojkarna ser måttligt roade ut av skitvädret. Får nog faktiskt gå ut och plocka in dom när Gustaf kommer tillbaka igen. Har haft storstädning i deras box och ströat upp med massa ny, gossig spån och en rejäl hög med hö... Misstänker att det kommer uppskattas av pojkar små ;o). Ser inte Ella härifrån men då primadonnan ville in redan innan när jag var ute och grejade (typ 11:30) gissar jag att hon inte heller är svårövertalad att komma in... Usch, sådana här dagar önskar jag verkligen att jag hade hagar med mer skydd för dom, är onekligen en nackdel med öppna fält så här.

Oj, nu vaknar sömntutan - so long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0