Melrose på gång??

Melsan börjar se riktigt fräsch ut, kan ärligt talat inte se att hon går konstigt längre. Ska försöka få någon springa med henne i morgon så jag får kollat ordentligt och OM hon ser bra ut tänker jag åka in med henne till klinik igen. Känner mig inte alls komfortabel att fatta alla beslut själv efter den skadan hon har haft. Jag vill ju helst ha ett igångsättningsschema med dag för dag, vecka för vecka helst ;o). Håll nu tummarna att lillskrotan är frisk igen!! Tills dess knatar vi på med våra 15 min promenader varje dag och hon är FORTFARANDE ett sant a-barn...


Melsan spanar på en shettis en bit bort, vansinnigt spännande ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0