Ser ljuset i tunneln!

Efter att ha påbörjat renoveringen av gästrummet/arbetsrummet för ca 2 år sedan har det dessvärre stått stilla pga andra mer "viktiga" projekt. Helt okey med tanke på att man måste prioritera men nu får det vara nog. Rummet ska bara bli klart - basta! Efter att ha tillbringat en smärre evighet (känns det som) att bredspackla den bedrövliga strukturtapeten som var i rummet är nu spackling omg 1 klar! Äntligen. Nu har jag snart rivit upp dom gamla golven, de gamla golvlisterna ska bort (ska bara hitta vår förlöpna kofot först) och sedan är det dags för slipning av väggarna. Misstänker att det blir lite ytterligare spackel efter slipningen men det lär ju gå rätt fort och sedan börjar det roliga!! Nytt ekgolv ska in och fräscha tapeter och sedan är det tänkt att rummet ska agera som lekrum för Albin. Det i sin tur innebär att vi äntligen får vårt vardagsrum tillbaka. Visst passar det bra nu när det lackar mot jul... ;o)

                     


Kommentarer
Sara

Tjoho! Äntligen ny design! Både juligt och vintrigt på samma gång - vad kul!

2010-11-27 @ 17:24:42
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Jennie

Jag försökte iaf, och är rätt nöjd med tanke på att det är mitt första designjobb ;o). Får försöka ladda ner ett lättarbetat bildredigeringsprogram (kul ord) och se om man kan bli lite mer slängd på att fixa till lite roligare header... Tills dess får ni hålla tillgodo med en av mina favoritbilder som jag tog på Fille och Calle förra året :o)

2010-11-27 @ 23:33:29
Jennie igen

Kul förresten att det framgick - för det var juligt/vintrigt som var EXAKT vad jag var ute efter ;o)

2010-11-27 @ 23:34:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0