Krasslig liten Albin

Hua, natten mellan lördag och söndag har jag inte fått sovit mycket alls. Albin var jättedålig, hostade och snörvlade som en tok och hade svårt att sova för näsan var full med otrevligheter så han fick svårt att andas... LillPrinsen... :o(. Han vred och vände sig och jag tror han vaknade 15 ggr och varje gång väckte han mig och var nära nog otröstlig! Det kom verkligen från ingenstans men jag är rätt övertygad om att det var en dum tand som sprack igenom igen. Nu är det tack och lov inte jättemånga tänder kvar, så förhoppningsvis slipper vi sådana här nätter sedan... Alla tänder är ju inte så här jobbiga, men vissa har varit rent bedrövliga. Natten som var var liiite bättre men inte mycket, han vaknade ett par ggr då också och jag skulle upp tidigt och jobba *suck*. Är inte helt pigg idag och misstänker att jag kommer somna väldigt tidigt ikväll. Ska bli skönt ;o). Tack och lov har Albin blivit lite bättre iaf, det är ju ändå huvudsaken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0