Juligt

Det är ganska lustigt, i onsdags när jag var på jobbet blev jag jättesugen på att slänga upp lite julgardiner i köket. Blev så inspirerad av snön eller något ;o). Hur som helst, när jag kom hem visade det sig att mamma (som var hemma med Albin) hade samma tanke så när jag kom hem hade hon redan gjort det. Var jättefint att komma hem och det är helt galet vad ett par gardiner gör stor skillnad på ett rum!! Ska bara köpa röda ljus till lampan också så är köket i princip fix och färdigt. Tack mamma!!

Ser att vinstället är BRA klent så det måste nog uppgraderas lite också... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0